I had already post about this special place (HERE the
previous post) in which I like to go back because, after the long and
tiring climb, you can always enjoy a moment of very intense and special
peace and serenity.
This time we also managed to enter the hermit house, completely decorated by him (he took over 20 years to make it like that!).
Unfortunately,
words can not express the energy you breathe once you get to the top
but the panorama is unique in its kind: Palermo city in front, the
Gulf of Mondello with its blue water on the side, the blue sky and the pure air above and on the other side a huge open-air sea.
They are missing about 2 months at the beginning of a new chapter in
my life and, like every chapter that respects, perfectly combine two
conflicting feelings like joy and fear.
The goal of these two months is to load of positive energies and vibrations to bring them with me in this new beginning.
It's gonna be OK!
Vi avevo già parlato di questo luogo speciale (QUI il post precedente) nel quale mi piace tornare perchè, dopo la lunga e faticosa salita, si riesce sempre a godere di un momento di pace e serenità davvero intenso e speciale.
Questa volta siamo anche riusciti ad entrare dentro la casa dell'eremita, interamente decorata da lui (ha impiegato oltre 20 anni per renderla così!).
Purtroppo le parole non riescono ad esprimere l'energia che si respira una volta arrivati in cima ma il panorama è unico nel suo genere: la città di Palermo di fronte, il golfo di Mondello con la sua acqua azzurra di lato, il cielo blu e l'aria pura sopra e dall'altra parte un'immensa distesa di mare aperto.
Mancano circa 2 mesi all'inizio di un nuovo capitolo della mia vita e, come ogni capitolo che si rispetti, convivono perfettamente due sentimenti contrastanti come la gioia e la paura.
L'obiettivo di questi due mesi e caricarmi di energie e vibrazioni positive da portare con me in questo nuovo inizio.
It's gonna be OK!
No comments:
Leave your comment